پولداران
نوشته شده توسط : ایوب حلوایی پور

 همیشه عده ای پولدار هستند که گران قیمت ترین اشیا را برای خود می خواهند ، هر چند برخی از اجناسی که قیمت نجومی دارند ، برای به نمایش گذاشتن و شکستن رکورد ساخته می شوند

 اما بعضی از آنها بر خلاف پیش بینی سازندگان شان به فروش می روند. گزارش سرویس اقتصادی بانکی در مورد گران قیمت ترین اجناس را با هم می خوانیم:
 

1. سوپر کیتی الماسی
Click here to enlarge
این عروسک کیتی که یکی از عروسکهای مشهور است ، با 1027 قطعه الماس ساخته شده است ، گل سر این عروسک از طلای سفید مرغوب تهیه شده ، این عروسک در نمایشگاه اجناس لوکس در ژاپن به نمایش درآمده و کاری مشترک از شرکت اسباب بازی سازی سواروفسکی و شرکت جواهرآلات آی.کی ژاپن است.
سوپر کیتی 10 سانتی متر طول و قیمتی معادل 167 هزار دلار دارد.
2. پرتره مایکل جکسون
Click here to enlarge
این پرتره ابتدا در نمایشگاه موسیقی لندن به نمایش درآمد ، علت گران قیمت بودن این اثر هنری ، این است که اندی وارول خالق این اثر مایکل جکسون را 1.5 ساعت معطل کرده تا بتواند این اثر را خلق کند! وی آنرا به قیمت 800 هزار دلار به موزه ی نیویورک فروخت.
3. انگشتری الماس
Click here to enlarge
این انگشتر در 12 می 2009 در سوئیس به نمایش درآمد ، نوعی الماس خاص که رنگ آبی بسیار زیبایی دارد نگین این انگشتری است ، قیمت این جواهر 8.5 میلیون دلار برآورد شده است.
4. خودرو شلبی کبرا کوپه
Click here to enlarge
این خودرو با قیمتی بالغ بر 10 میلیون دلار ، گران قیمت ترین خودروی قدیمی است. علت گران قیمت بودن این خودرو این است که شلبی توانسته در مسابقات جهانی سرعت در امریکا و سپس اروپا ، خودروی فراری را شکست دهد ، امریکایی ها به شلبی کوپه ، لقب "جواهر امریکایی" داده اند!



 

. گردنبند سگ

Click here to enlarge

ممکن است ما در بحران اقتصادی باشیم ، اما برای کسی که عاشق حیوان خانگی خود است ، بحران معنی ندارد ، او می خواهد بهترین ها را برای سگ خود فراهم کند حتی اگر 3.2 میلیون دلار برایش

. سگ کلونی

Click here to enlarge
یک زوج امریکایی که نمونه ی نادری از سگ بوکا را در اختیار داشتند ، پس از مرگ سگشان با پرداخت 155 هزار دلار به شرکت سان فرانسیسکو بیوتکنولوژی با استفاده از دی.ان.ای سگ قبلی خود نمونه ی کلونی همان سگ را دوباره صاحب شدند.
9. الماس مادر ترزا
Click here to enlarge
این الماس مربوط به قرن 17 میلادی است ، ترزا این الماس را از پدرش فیلیپ ، پادشاه اسپانیا به ارث برده بود ، پیش بینی شده این الماس 1.5 میلیون دلار به فروش برسد.
10. گوشی 5 هزار دلاری
Click here to enlarge
این گوشی برای کسانی است که هم پول زیاد دارند و هم نمی دانند چگونه آن را خرج کنند و هم از این گوشی های تکراری خسته شده اند ، طلا ، سیم و الماس تنها چیزهایی است که در این گوشی بکار رفته است.
11. شکلات ثروتمندان
Click here to enlarge
چقدر حاضرید برای یک جعبه شکلات هزینه کنید؟ 5 دلار ؟ 50 دلار ؟ 500 دلار ؟ اما اگر عاقل باشید حاضر نیستید 10000 دلار برای این جعبه شکلات بدهید! شکلات ها اصالتا لبنانی هستند ،49 عدد شکلات که با طلاو کریستال تزئین شده اند ، گل های داخل جعبه نیز از ابریشم خالص است و جعبه ی شکلات در چرم پیچیده شده است.
12. همبرگر 5000 دلاری
Click here to enlarge
ممکن است منوی مک دونالد غذای مورد علاقه ی شما را نداشته یا بیش از حد تکراری شده باشد ، با یک غذای 5000 دلاری چطورید؟ خاویار ویژه ، یک نوشیدنی پادشاهی و سبزی مخصوص لاس وگاس بر قیمت این غذا افزوده است هر چند این همبرگر از قسمتی گران قیمت از گوسفند درست شده که گفتن آن ممکن است شما را از خوردن این غذای 5000 دلاری منصرف کند!



:: بازدید از این مطلب : 388
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 اسفند 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: